למה כדאי להעזר בשירותיו של מומחה קידום אתרים ומנהל קמפיין

הרבה עסקים שרוצים להצליח צריכים לבצע קידום בגוגל שכולל קידום אתרים אורגני ו\או ממומן.

בקידום האורגני מביאים את העסק לתוצאות הראשונות בחיפוש האורגני בגוגל.

הגעה לשם על ביטויים משמעותים לעסק מביא כניסות של לקוחות לאתר ופניות של לקוחות דרך האתר.

הפניות יכולות להיות על ידי שיחת טלפון, השארת פרטים או בכל דרך אחרת.

הגעה למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל מחייבת ידע ומומחיות של מומחה קידום אתרים (נקרא גם מקדם אתרים).

השלב הראשון הוא בדיקת האתר מבחינה טכנית כדי לראות שהוא בנוי טוב לקידום ואפשר לקדם עליו. אם האתר לא מתאים לקידום אז צריך לתקן אותו על

ידי בונה אתרים או לבנות אותו מחדש.

אם אין בכלל אתר אז מקדם האתר יתן ייעוץ בבניה שלו כדי לודא שהוא מתאים לקידום בגוגל.

בהתחלה עושים מחקר מילים וביטויים שבו בודקים מה צריך וכדאי לקדם כדי להתמקד בעיקר ולהביא תוצאות טובות.

אחר כך מסדרים את התכנים באתר ואת התיאורים לגוגל ככה שיתאימו למה שרוצים לקדם.

בשלב הבא מתחילים לבנות קישורים לאתר מאתרים אחרים ומרשתות חברתיות.

אחרי שמחברים את האתר לכלי המעקב והסריקה של גוגל עוקבים אחריו כדי לראות מה קורה עם הקידום שלו ומשפרים בהתאם דברים.

מקדם האתר עוקב כל הזמן אחרי הסריקה של האתר בגוגל והקידום שלו. אם יש דברים שצריך לשפר בשביל הקידום הוא עושה את זה.

במקרה של קמפיין ממומן בגוגל בונים את הקמפיין שזה אומר מחקר של איזה מילים וביטויים לכלול בו, שלילה של ביטויים שלא רוצים לקדם

(למשל אם מקדמים את הביטוי “קורס קידום אתרים” אז לא רוצים שמי שמחפש “קורס קידום אתרים בחינם” ילחץ על המודעה ושוללים את המילה.

אחרי זה מכינים את המודעות בכמה נוסחים כדי לבדוק מה המודעה הכי יעילה.

עושים כיוון של הקמפיין לכל הפרמטרים הרלבנטיים שכוללים:

  • באיזה אזור גאוגרפי הקמפיין ירוץ
  • באיזה שפות של הגולשים יראו אותו
  • איזה מספרי טלפון לשים בו ובאיזה שעות ירוץ כל מספר
  • מהו התקציב של הקמפיין

ועוד פרמטרים וכיוונונים שצריך.

מנהל הקמפיין עוקב כל הזמן אחרי הקמפיין ומשפר אותו כך שיהיה יעיל ולא בזבזני. בזבוז זה אומר שמשלמים מחיר יקר מידיי על ביטוי מסוים רלבנטי וגם

שיש פניות לא רלבנטיות כמו למשל דברים שבעל האתר לא עוסק בהם או לקוחות לא רלבנטים מסיבות אחרות כמו למשל כאלה מאזור גאוגרפי לא מתאים.

האם אפשר לקדם אתר לבד או חייבים להשתמש בשירות של מקדם אתרים מקצועי או מנהל קמפיין?

בתיאוריה בעל עסק יכול לעשות את כל העבודה לבד אבל בפועל יש קשיים.

מי שלא מקצועי בנושא לא ידע להשיג תוצאות טובות בקידום. יצטרך להשקיע הרבה מאוד בלימוד עצמי ועדיין לא יהיה מקצועי כמו מקדם אתרים.

מי שלא מקצועי בניהול קמפיינים יקים קמפיין בזבזני ולא יעיל, לא ידע את כל האפשרויות ויבזבז הרבה זמן וכסף.

הדבר דומה לעורך דין שיבנה בעצמו את הריהוט למשרד או בעל עסק למכירות דרך האינטרנט שיעשה לאתר שלו תקנון עם הרבה חורים. זה אף פעם לא מושלם כמו

אדם מקצועי.

במקרים רבים היו אתרים שנבנו בצורה לא נכונה, קידומים שלא הצליחו ובוזבז עליהם הרבה זמן או קמפיינים שהושקעו בהם עשרות אלפי שקלים ולא הגיעו מהם פניות.

במקרה שאין כסף לשכור מקדם אתרים אפשר לבצע הדרכה של כמה שיעורים.